vineri, 14 septembrie 2018
Eu? Partener media?
Acu’ ca s-a terminat si Spring Super Blog 2013, am fost intrebati cum se desfasoara o zi din viata unui partener media Super Blog. Eu am vazut competitia asta ca pe un Hunger Games al blogurilor. De ce? Pentru ca desi toti suntem finalisti, avem de fapt un singur castigator. Ei bine, eu una as prefera sa scriu cum as face eu o zi din viata mea ca si partener media Super blog. De ce? Pentru ca nu pot vorbi in locul altuia, nestiind ce face omul ala. D-aia m-am gandit ca e mai bine sa incerc sa fac o mica fuziune – daca asa o pot numi – intre mine si partenerul media. Trecand prin aceasta experienta, pot incerca sa ajut prin sfaturi pe cei novici. De ce? Pentru ca si eu la randul meu am fost ajutata de altii cu sfaturi pe parcursul competitiei. Clar as fi mereu pe Twitter si Facebook (nu ca acum nu as fi) si sa ii fac pe toti sa participe cu drag la fiecare proba, indiferent de nivelul sau de dificultate. In plus as mai destinde putin atmosfera, as face o gluma-doua cu bloggerii pentru a alimenta imaginatia lor. Sunt multe de facut. Si nu e usor deloc sa fii partener. Trebuie sa promovezi competitia cum stii tu mai bine, ai nevoie, deci de un pic de cunostinte de promovare/ marketing. Daca as insirui acum tot ce cred eu ca ar trebui sa faca un partener media, nu mi-ar ajunge ziua de azi, pentru ca mereu apare cate o chichita sau idee. Articol participant la Spring Super Blog P.S. Paste fericit catolicilor!!
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu